Інформація на цьому сайті не оновлюється. Відвідайте наш новий сайт

Доцент ІНЕМ Назар Глинський: утвердитися на своєму місці

Доцент кафедри маркетингу і логістики ІНЕМ Назар Глинський належить до тієї молодої генерації науковців, які не бояться висловлювати свої цікаві ідеї і втілюють їх у життя. Такими прагне виховати і своїх студентів.

Стихія Назара Глинського – агломерація малих і середніх міст, якою ще на п’ятому курсі його захопили викладачі. Відтоді разом із колегами доклалися до розвитку багатьох українських міст і містечок.

– У своїй кандидатській дисертації я досліджував можливості впровадження ринкових підходів управління на муніципальному рівні, перспективи налагодження співпраці малих і середніх міст Західної України, – говорить Назар Юрійович. – На другому році навчання в аспірантурі, за стипендіальною програмою ім. Л. Кіркланда Польсько-американської фундації свободи та комісії Фулбрайта, проходив стажування у Вроцлавському університеті, мерії міста, Агенції розвитку Вроцлавської агломерації. Після повернення з Польщі через рік (достроково) захистив дисертацію. Паралельно працював над стратегічними планами розвитку міст, брав участь у тематичних семінарах за участі міських і селищних голів, інших представників місцевої та державної влади.

– Чи готові керівники міст користати з порад і досліджень науковців кафедри?

– Такі «просунуті» керівники, хоча й небагато, але є. Оскільки у своїй більшості вони є політиками як за формою, так і за змістом, тому не завжди спроможні думати в рамках стратегічних перспектив розвитку відповідних населених пунктів. Зазвичай їхня увага не сягає дальших часових рамок, аніж виборча каденція, тож усе обмежується простим «латанням» дірок і вирішенням нагальних потреб територіальної громади. Хоча є приємні винятки: міські голови Львова, Жовкви, Коростеня, Долини використовують інструментарій маркетингу і стратегічного планування у практиці місцевого управління. Це саме той варіант, коли можна сказати, що місцева влада думає не лише про нинішній день, а й мислить категоріями далекострокової перспективи, оперуючи при цьому у щоденній діяльності маркетинговими знаннями. Вони не бояться давати свободу дій молоді, що забезпечує народження нових ідей і генерування їх у конкретні дії.

– Якими дослідженнями у цій царині найбільше задоволені?

– Я би виокремив досвід роботи з мером Долини. Це один із центрів нафтогазового промислу, очільник якого добре розуміє, що місто має розвиватися у різних напрямах. У нього є молода команда спеціалістів, добрий колектив. Він зумів організувати навколо себе керівників інших населених пунктів, зробити однодумцями представників органів державної влади.

– Хто входить у команду досліджень агломерації малих і середніх міст?

– Це науковці нашої кафедри (доцент Ігор Карий, асистент Юрій Добуш), експерти громадських організацій, що працюють у цій сфері. Вагомий вклад у роботу як науковий керівник здійснює також завідувач кафедри професор Євген Крикавський.

– Як Вам працюється зі студентами?

– Загалом відповідаю на кафедрі за наукову роботу. Тобто не лише намагаюся допомагати студентам брати участь у студентських наукових конференціях, писати наукові статті, але й спільно з іншими викладачами кафедри маркетингу і логістики пробуємо їхню ініціативність у науковій сфері зробити більш організованою, налагодити співпрацю, обмін думками. Зокрема, саме з цією метою у нас на кафедрі формуються студентські наукові кола за тематиками маркетингу та логістики. Хочу відзначити, що праця зі студентами, як і наукова робота, приносить мені велике задоволення. До прикладу, маркетинг, який їм викладаю, щоразу виходить цікавішим саме завдяки студентам: різні люди, різні групи, різний отже і сценарій проведення лекційних та практичних занять… Зрештою, діалоговий характер проведення занять спонукає до постійного пошуку нових методів викладання. А оскільки прагну підходити до цього неформально, то й, маю надію, мені вдається налагодити з ними добрий контакт. Крім цього, намагаюся знаходити індивідуальний підхід до кожного студента, скеровувати їхню креативність у потрібне русло.

…До слова, Назар Глинський, який свого часу виграв університетський грант молодого науковця, має 66 опублікованих наукових праць, зокрема 24 статті у фахових виданнях та 28 тез доповідей на наукових і науково-практичних конференціях, є співавтором 3 монографій. Крім цього, бере участь у розробленні навчально-методичного забезпечення, є співавтором 10 навчально-методичних праць. Має у доробку підручник із грифом МОН України, який вже витримав чотири перевидання. А ще є членом державної екзаменаційної комісії спеціальності «Маркетинг», бере активну участь у розробці університетських держбюджетних тематик, керує науково-дослідними роботами й госпдоговірними темами. У сферу його наукових досліджень входять теоретичні та прикладні аспекти управління регіональним та місцевим економічним розвитком на маркетингових засадах, сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій. І це далеко не повний перелік того, чим займається на кафедрі молодий науковець.