Інформація на цьому сайті не оновлюється. Відвідайте наш новий сайт

Як реалізувати ідею через краудфандинг: німецький економіст проводить тренінги для студентів Університету

Відомий німецький економіст, податковий консультант і експерт із краудфандингу Райнер Шенк проводить для студентів Політехніки тренінги «Краудфандинг – нові та альтернативні способи фінансування бізнесу в цифровій економіці».

Термін «краудфандинг» – доволі молодий. По-іншому можна сказати – спільнокошт. Це співпраця людей, які добровільно виділяють гроші або інші ресурси на підтримку певних проектів. Підприємець, який прагне використовувати краудфандинг (наприклад, для стартового капіталу), зазвичай використовує інтернет-спільноти, щоб випросити невеликі суми грошей від осіб, які здебільшого не є професійними фінансистами.

Вперше з таким поняттям зіткнулися у США 1885 року, коли країна отримала від французів Статую Свободи. На її монтування потрібні були додаткові кошти. Тоді власник одного з видань звернувся до американців з проханням пожертвувати гроші на фундамент.

Оскільки на сьогодні краудфандинг досить поширений, то німецький фахівець розповідає студентам, як його організувати на професійному рівні, як домогтися максимальної результативності. У перші два дні зустрічей Райнер Шенк презентував феномен краудфандингу та розповів про особливості його розвитку в США і Західній Європі, ознайомив студентів із типами краудфандингу, а також прочитав лекцію «Особливості практичних аспектів краудфандингу на прикладі платформ Німеччини та Австрії».

Наступні зустрічі з фахівцем відбудуться 26–27 жовтня. На них студенти виконуватимуть кейс-завдання з краудфандингу та слухатимуть лекцію «Перспективи розвитку потенціалу цифрового бізнес-фінансування у розвинених країнах та країнах, що розвиваються. Можливості та загрози краудфандингу».

Організувала захід кафедра адміністративного та фінансового менеджменту.