Інформація на цьому сайті не оновлюється. Відвідайте наш новий сайт

Львівські політехніки взяли участь у студентській інтелектуальній онлайн-грі між трьома вишами

19 квітня 2016 року на базі кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету відбулася міжвузівська студентська інтелектуальна гра, присвячена питанням конкурентної політики та антимонопольного регулювання.

Гра відбувалася в онлайн-режимі серед студентів спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції» Київського національного торговельно-економічного університету, Національного університету «Львівська політехніка», Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. Відповідне програмне забезпечення дало змогу організувати онлайн-відео (зображення на екрані з трьох міст-учасників) та звуковий супровід.

У цьому проекті успішно взяли участь 30 юних інтелектуалів-студентів. Онлайн-гра проходила у два тури. Згідно з правилами конкурсу в першому турі брали участь всі учасники гри. Тут оцінювали загальний рівень знань студентів з питань конкурентної політики держави. Упродовж 25 хвилин студенти повинні були дати відповідь на 20 тестових запитань. За результатами першого туру по 2 студенти з кожного вишу, які набрали максимальну кількість балів, були допущені до участі в другому турі, де студенти отримали ситуаційно-розрахункове завдання, на виконання якого було відведено 20 хвилин.

Хід гри контролювала конкурсна комісія, що оголосила такі результати:

  • І місце посіла студентка Київського національного торговельно-економічного університету Дана Комірна;
  • ІІ місце розділили між собою студенти Владислав Горський (КНТЕУ) та Олег Кухар (Львівська політехніка);
  • ІІІ місце здобула Олександра Вінніченко (Харківський регіональний інститут державного управління НАДУ при Президентові України).

Інтелектуальна гра пройшла на високому організаційному рівні та сприяла підвищенню зацікавленості студентів до вивчення економічних дисциплін.